استراتژی کلان

شرکت مهر پاسارگاد با هدف ایجاد درآمد پایدار عملیاتی، استراتژی‌هایی را طراحی کرده است که شامل افزایش سهم بازار و ارتقاء کیفیت پایدار می‌شود. این استراتژی‌ها به منظور کسب رضایت ذینفعان و خلق ارزش افزوده برای آنها، از طریق تنوع در پروژه‌های مختلف از جمله طراحی پایه، پیش‌راه اندازی و راه اندازی پیاده‌سازی می‌شود. در این راستا، این شرکت به دنبال ایجاد توازن بین رشد مالی و تقویت روابط با ذینفعان است تا به یک جایگاه معتبر در حوزه انرژی برسد. همچنین، یکی از اهداف اصلی این استراتژی، افزایش سهم بازار از طریق پروژه‌های مختلف مدیریت طرح و پیمانکاری عمومی است که در جهت گسترش برند و جذب پروژه‌های جدید در نظر گرفته شده‌اند. استراتژی‌های سرمایه‌گذاری با تأکید بر حفظ و تقویت منابع انسانی و فنی به طور جدی دنبال می‌شود تا پایه‌های توسعه پایدار شرکت مستحکم‌تر شود. این اقدامات در کنار استراتژی‌های نوآورانه دیگر، به ایجاد محیطی رقابتی و پایدار برای شرکت مهر پاسارگاد کمک خواهد کرد.